وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

8 کاربرد اصلی و مهم شماره مجازی ❤️

07 اردیبهشت 1403
8 کاربرد اصلی و مهم شماره مجازی ❤️

با افزایش همه‌گیری راه‌های ارتباط اینترنتی به واسطه شبکه‌های اجتماعی نیازهای مختلفی در رابطه با سرویس‌های این شبکه‌ها مطرح می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها داشتن چندین حساب کاربری برای رونق کسب و کار و افزایش ارتباط با دیگران است.

از طرف دیگر این امکان وجود دارد که برخی افراد علاقه‌ای به ساخت اکانت با گوشی موبایل نداشته باشند. در چنین شرایطی بهتر است افراد سراغ خرید شماره مجازی بروند تا علاوه بر حفظ حریم شخصی از سایر مزایا و کاربردهای شماره مجازی بهره‌مند شوند. حال در این مطلب از سایت خرید شماره مجازی اولین فروشگاه آنلاین ارائه دهنده شماره مجازی در ایران، شما را همراهی می‌کنیم تا با کاربرد و اهمیت خرید شماره مجازی بیشتر آشنا شوید.


آشنایی با شماره مجازی و 8 کاربرد مهم آن

خرید شماره مجازی در سال‌های اخیر و با افزایش شبکه‌های اجتماعی محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی پیدا کرده است. این شماره وجود فیزیکی ندارد و با اتصال به اینترنت استفاده از آن امکان‌پذیر می‌شود. بنابراین پس از خرید شماره مجازی بدون دسترسی به اینترنت امکان استفاده از آن وجود ندارد؛ اما با خرید آن کاربران از چندین کاربرد و مزایا بهره‌مند می‌شوند که در صورت آشنایی با آن‌ها می‌توانند این عیب شماره مجازی را نادیده بگیرند. حال در ادامه به 8 کاربرد مهم و اصلی شماره مجازی می‌پردازیم:


ثبت نام در اپلیکیشن‌های مختلف

ممکن است شما برای ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مختلف تمایلی برای استفاده از شماره تلفن همراه شخصی نداشته باشید. در این حالت می‌توانید از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید که قابلیت ثبت نام در این اپلیکیشن‌ها را داشته باشد و نگرانی از بابت امنیت آن نداشته باشید.

به عنوان مثال اپلیکیشن هایی نظیر TikTok کشور ایران را تحریم کرده است و به شما اجازه ساخت حساب با شماره ایران را نمی دهد. در این شرایط شما باید اقدام به خرید شماره مجازی تیک تاک کنید و بدون نگرانی از دست رفتن اطلاعات به استفاده از این شبکه اجتماعی بی نظیر بپردازید.

حذف سیم کارت

معمولا کسب و کارهای زیادی برای پیشرفت فعالیت‌های خود نیاز به استفاده از چندین شماره برای برقراری ارتباط با سایر افراد و مشتریان خود دارند. در چنین حالتی به دلیل محدودیت سیم کارت گوشی موبایل این کسب و کارها دچار مشکل می‌شوند.

خوشبختانه خرید و استفاده از شماره مجازی این مشکلات را برطرف کرده است؛ چراکه این شماره وجود فیزیکی ندارد و فاقد سیم کارت است و استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت دارد. این شماره تمامی کاربردهای شماره معمولی را دارد و حتی در بیشتر موارد از مزایای زیادی نسبت به شماره‌های واقعی اپراتورها برخوردار است.

سهولت در خرید

چرا باید شماره مجازی بخرم؟ | مرجع رسمی خرید شماره مجازی

یکی دیگر از مزایا و کاربردهای خرید شماره مجازی سهولت در خرید آن است. همان طور که می‌دانید، برای خرید شماره واقعی نیاز به زمان بیشتری دارید و باید فرم اطلاعات هویتی، آدرس محل سکونت، کد پستی و غیره را پر کنید. از طرفی در خرید شماره واقعی باید حداقل سن 15 سال را داشته باشید. در مقابل شماره مجازی هیچ کدام از این محدودیت‌ها را ندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سایت و پلتفرم‌های مختلف خرید آن ثبت شده و در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

بی‌تاثیر بودن تحریم

به دلیل تحریم‌های اعمال شده برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام و استفاده از برخی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌ها وجود ندارد و این پلتفرم و سرویس‌های بین‌المللی خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کنند. در چنین حالتی شماره مجازی به کمک کاربران ایرانی می‌آید و امکان ایجاد حساب در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مختلف را امکان پذیر می‌کند.

شماره‌های مجازی به دلیل این که از کشورهای مختلف خارجی صادر می‌شوند از تحریم تاثیری نمی‌پذیرند و از این نظر بسیار پرطرفدار هستند. همچنین شما می توانید برای حساب های مالی خارجی خود از این شماره مجازی های معتبر استفاده کنید. حساب های مالی معتبری نظیر پی پال، بایننس و دیگر سازمان های معتبر جهانی که زیر نظر آمریکا هستند ایران را مورد تحریم خود قرار داده اند.

در این صورت شما اگر از شماره مجازی به صورت مکرر استفاده می کنید پیشنهاد می شود که به خرید شماره مجازی گوگل بپردازید تا هیچ گونه نگرانی از بابت شناسایی شدن خود نداشته باشید. در صورتی که شما قصد خرید ارز دیجیتال از صرافی های خارجی نظیر Binance, CoinEx, Pancake Swap دارید و تمایلی به تهیه شماره مجازی ندارید می توانید به راحتی از صرافی کیف پول من به آدرس https://kifpool.me استفاده کنید.

پنهان کردن موقعیت مکانی

یکی دیگر از کاربردهای خرید شماره مجازی امنیت بالای این شماره‌ها در صورت خرید از سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر است. از طرفی اگر شما کسب و کاری داشته باشید که نیاز به ارتباط با افراد سایر کشورها داشته باشد، با استفاده از شماره مجازی می‌توانید هویت مکانی‌تان را مخفی کنید و به این طریق به هر نوع ارتباط صوتی و تصویری با افراد سایر کشورها بپردازید.

نامحدود در تعداد خرید

همان طور که می‌دانید، شماره‌های واقعی تا 10 سیم کارت امکان خرید دارند و باید از اپراتورهای فعال سراسر کشور خریداری شوند؛ اما برای خرید شماره مجازی هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر شخصی می‌تواند به تعداد دلخواه اقدام به خرید شماره مجازی کشورهای مختلف، برای سرویس‌های مورد نظر خود نماید.

کاهش هزینه ارتباط با افراد سایر کشورها

آموزش تماس گرفتن با خارج از کشور با هزینه کم | مرجع رسمی خرید شماره مجازی

یکی از کاربردهای خرید شماره مجازی به کاهش هزینه ارتباط و برقراری تماس با افراد سایر کشورها مربوط می‌شود. فرض کنید که قصد برقراری تماس با یکی از بستگان خود در سایر کشورها را دارید. در این حالت با تماس از طریق شماره واقعی خود باید هزینه زیادی را برای تماس چند دقیقه‌ای پردازید؛ اما با خرید شماره مجازی کشور مربوطه می‌توانید هزینه ارتباط و برقراری تماس را به حداقل ممکن کاهش دهید.

رونق کسب و کار

با خرید شماره مجازی علاوه بر اینکه می‌توانید با مشتریان خود در سایر کشورها ارتباط برقرار کنید، می‌توانید برای تبلیغ کسب و کار خود پیام‌های نامحدودی برای اکانت‌های مختلف و مشتریان هدف خود ارسال کنید و به این طریق برند خود را به دیگران معرفی کنید.

این در حالی است که در شماره‌های واقعی برای ارسال پیام به دیگران با محدودیت روبه‌رو هستید؛ برای مثال در تلگرام به بیش از 50 نفر از مخاطبان خود نمی‌توانید هر روز پیام ارسال کنید؛ اما با خرید شماره مجازی و ساخت اکانت‌های مختلف در تلگرام به سادگی قادر خواهید بود از طریق شماره‌های مجازی به مشتریان و افراد دیگر پیام ارسال کنید و به این طریق کسب و کارتان را تبلیغ کنید.


نحوه خرید شماره مجازی معتبر

برای خرید شماره مجازی راه‌های مختلفی وجود دارد. البته به صورت رایگان نیز می‌توانید از طریق برخی اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها اقدام به ایجاد شماره مجازی دلخواه خود نمایید؛ اما در بیشتر مواقع این شماره‌های مجازی فاقد امنیت و اعتبار کافی هستند.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از زیر سوال رفتن حریم خصوصی خود و جلوگیری از ریپورت حساب شخصی سراغ سایت و یا پلتفرم‌های معتبری بروید که امکان خرید شماره مجازی را برای سرویس‌های مختلف ایجاد کرده و علاوه بر آن از بیشتر کشورهای جهان قابلیت خرید شماره مجازی معتبر و با امنیت بالا را فراهم می‌کنند.

معمولا پلتفرم‌های معتبر در این زمینه هزینه بسیار کمی برای ثبت سفارش خرید شماره مجازی دریافت می‌کنند. البته ناگفته نماند که برای خرید شماره مجازی بهتر است کمی هزینه بیشتر بپردازید و سراغ گزینه‌های خوب کشورهای معروف بروید تا در کسب و کار و فعالیت‌های خود به صورت دائمی از این شماره‌ها استفاده کنید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر