وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

شماره مجازی کدام کشورها را تهیه کنیم بهتر است؟

30 فروردین 1403
شماره مجازی کدام کشورها را تهیه کنیم بهتر است؟

شماره مجازی به یکی از اجزای مهم زندگی افراد تبدیل شده است. زمانی که با کاربرد و مزایای این نوع از شماره‌ها آشنا شوید، به آنها علاقه‌مند خواهید شد. شماره‌های مجازی دنیایی از کاربرد را دارند که پس از استفاده به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.

اکثر مشکلاتی که کاربران در رابطه با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در پلتفرم‌های خارجی با آن مواجه می‌شوند، به وسیله شماره مجازی قابل حل است. کشورهای مختلفی هستند که می‌توانید شماره مجازی آنها را تهیه کنید. در هنگام خرید شماره مجازی، از بین تعداد زیادی کشور موجود در فروشگاه شماره مجازی، باید بهترین را بسته به کاربرد خود انتخاب کنید. در این مطلب از وبسایت شماره مجازی قصد داریم تا بهترین کشور برای خرید شماره مجازی را معرفی می‌کنیم.


آشنایی اولیه با شماره مجازی

آشنایی با شماره مجازی و کاربردهای آن، اولین قدم برای انتخاب کشور مناسب است. اگر با شماره‌های مجازی آشنا هستید و کاربردهای آن را می‌دانید، می‌توانید سراغ بقیه بخش‌ها بروید. شماره مجازی همان‌ طور که از نام آن پیداست، به شماره‌هایی گفته می‌شود که به صورت مجازی وجود دارند.

این شماره‌ها دارای سیمکارت نیستند و نیاز به استفاده از یک قطعه فیزیکی ندارند. هر چند در حال حاضر، برخی شرکت‌های بزرگ تولید کننده موبایل در حال ایجاد سیمکارت‌های مجازی برای گوشی‌های خود هستند، اما بدون خرید این گوشی‌ها نیز می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید.

شرکت‌ها و سازمان‌ها در صورت داشتن امکانات می‌توانند شماره‌های مجازی را تولید کنند. این شرکت‌ها، شماره مجازی کشوری که در آن حضور دارند را عرضه می‌کنند. شماره مجازی به نحوی ساخته شده تا بدون استفاده از قطعات فیزیکی و وارد شدن به یک سایت یا برنامه، بتوانید از آن استفاده کنید. این شماره‌ها، تمامی قابلیت‌های شماره واقعی را داشته و قابلیت‌های بیشتری نیز ارائه می‌دهند.


کاربرد شماره مجازی

کاربرد های شماره مجازی چیست؟ | خرید شماره مجازی

شماره مجازی همان‌ طور که گفته شد، امکانات اولیه مانند قابلیت تماس، ارسال و دریافت پیامک را دارد. به خاطر این که این شماره‌ها در بستر اینترنت فعال می‌شوند، می‌توانید قابلیت‌های جدیدی مانند برقراری تماس تصویری را نیز از آنها انتظار داشته باشید.

تماس تصویری یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های شماره مجازی است که تنها در برخی پلتفرم‌ها وجود دارد. به دلیل این که شماره مجازی با اینترنت کار می‌کند، نیاز نیست هزینه‌ای بابت ارتباطات پرداخت کنید. یعنی تمامی تماس‌ها و پیامک‌های شما به صورت رایگان خواهد بود. البته تنها محدودیت این شماره‌ها نیز، نیاز به اینترنت برای عملکرد است.

با پرداخت یک بار هزینه خرید شماره مجازی، می‌توانید همیشه از آنها استفاده کنید. قابلیت دیگری که این شماره‌ها دارند، امکان ضبط تماس است. این قابلیت بسته به شرکت سازنده شماره مجازی، می‌تواند با اجازه طرف دیگر تماس، فعال شود. یعنی برای ضبط یک مکالمه باید هر دو طرف رضایت خود برای ضبط را اعلام کنند.

وجود چنین شماره‌هایی در بستر اینترنت، به ضبط و نگه داری اطلاعات شما در فضای ابری کمک می‌کند. تمامی تماس‌ها و پیامک‌های شما روی سرور شرکت مربوطه میزبانی خواهد شد. البته این مورد نباید امنیت شما را زیر سوال ببرد، چرا که شرکت‌های ارائه دهنده شماره مجازی، اطلاعات کاربران را بررسی نخواهند کرد.

به همین خاطر، شما می‌توانید با استفاده از هر دستگاهی و با اتصال به اینترنت، به شماره خود دسترسی داشته باشید. امکان برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک یا استفاده از قابلیت‌های دیگر با بقیه دستگاه‌ها مانند کامپیوتر جزوی از مزایای شماره مجازی است.

مهم‌ترین کاربردی که شماره مجازی می‌توانید برای ایرانیان داشته باشد، ثبت نام و وریفای حساب کاربری در سایت‌های خارجی است. اکثر پلتفرم‌های خارجی برای وریفای حساب کاربری، نیاز به تایید شماره تلفن دارند. شماره‌های ایرانی نیز در این پلتفرم‌ها قابل استفاده نیستند.

در این صورت می‌توانید از شماره مجازی کشورهای دیگر استفاده کرده و حساب کاربری خود را تایید کنید. ثبت نام در صرافی‌های ارز دیجیتال و خرید شماره مجازی برای ساخت اپل آیدی، اصلی‌ترین دلیل خرید شماره مجازی برای کاربران ایرانی است.


انتخاب بهترین کشور برای خرید شماره مجازی

یک شماره مجازی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ | خرید شماره مجازی

امروزه اکثر شماره مجازی‌های تولید شده، مربوط به کشور آمریکا و کانادا هستند. به دلیل وجود شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در این کشورها، اکثر شماره‌های مجازی نیز متعلق به این دو کشور است. اما این باعث نمی‌شود تا برای انجام هر کاری از شماره مجازی این دو کشور استفاده کنید.

در حال حاضر، سرویس‌ها و پلتفرم‌های مختلفی شماره مجازی کشورهای آسیایی و اروپایی را ارئه می‌دهند. در این بین، حتی می‌توانید شماره مجازی قطر و برخی دیگر از کشورهای خاورمیانه را نیز انتخاب کنید.

در واقع، هیچ کشوری نمی‌تواند برای همه کاربران بهترین مقصد برای خرید شماره مجازی باشد. به عقیده اکثر کاربران، شماره مجازی آمریکا، بهترین شماره مجازی است. در صورتی که شماره مجازی آمریکا نیز مشکلات خاصی دارد.

در حال حاضر، برای این که در یک پلتفرم ثبت نام کنید، باید از کشورهای تایید شده توسط این پلتفرم مطلع شوید. به طور مثال، اکثر کاربران ایرانی برای کسب درآمد از متاورس، سعی دارند تا در پلتفرم بایننس ثبت نام کنند. برای این که در این پلتفرم به طور کامل فعالیت کنید، باید حساب شما وریفای شده باشد.

برای وریفای حساب کاربری در بایننس نیز به شماره مجازی نیاز خواهید داشت. این پلتفرم علاوه بر برخی کشورهای خاورمیانه‌ای مانند ایران، کشور آمریکا را نیز در لیست تحریم خود قرار داده است. یعنی با شماره مجازی آمریکا نیز نمی‌توانید در این پلتفرم ثبت نام کنید.

پس همان‌ طور که گفته شد، بهترین کشور برای خرید شماره مجازی، به استفاده شما بستگی دارد. برخی پلتفرم‌ها نیز اکثر شماره‌های مجازی را تایید می‌کنند. البته پلتفرم‌هایی مانند تلگرام، برای برخی کشورها محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیرند.

به طور مثال، در حال حاضر نمی‌توانید از تمامی قابلیت‌های برنامه تلگرام با شماره ایران استفاده کنید. دسترسی به اشتراک پریمیوم تلگرام با شماره ایران امکان پذیر نیست. به طور کلی می‌توان گفت، اکثر پلتفرم‌ها، شماره‌های مجازی آمریکا و تعداد زیادی از کشورهای اروپایی را تایید می‌کنند. خرید شماره مجازی تلگرام برای استفاده از اکثر پلتفرم‌های عمومی، بهترین گزینه خواهد بود.


نکات مهم در انتخاب بهترین کشور برای خرید شماره مجازی

با در نظر گرفتن تعدادی از نکات مهم که ذکر خواهیم کرد، می‌توانید بهترین کشور برای خرید شماره مجازی را انتخاب کنید. در ابتدا لازم است تا قوانین و مقررات پلتفرم مورد نظر خود برای ساخت حساب کاربری را مطالعه کنید.

اطلاع از کشورهای مجاز و غیرمجازی برای ثبت نام در این پلتفرم حرف اول را می‌زند. مانند مثالی که قبلا زدیم، امکان دارد با شماره مجازی آمریکا نیز نتوانید در برخی پلتفرم‌ها ثبت نام کنید. پس در نظر گرفتن قوانین پلتفرم مورد نظر، قدم اول برای خرید شماره مجازی است.

در قدم دوم، باید به محدودیت‌های اعمال شده از طرف پلتفرم مربوطه به شماره‌های مجازی یک کشور خاص دقت کنید. امکان دسترسی به تمامی بخش‌ها از طریق برخی شماره‌ها در تعدادی از پلتفرم‌ها وجود ندارد. با مطالعه قوانین یا پرسش از افراد فعال در آن پلتفرم می‌توانید از این موضوع مطلع شوید.

13 آذر 1402
سلام برای افتتاح حساب پی پال ازشماره مجازی کدام کشور استفده کنیم خوبه ؟ممنون میشم پاسخ دهید
03 بهمن 1402
سلام من یک شماره حساب مجازی از کشور آمریکا با کدش برای افتتاح حساب پی پال می خواهم

سرویس های محبوب

موارد بیشتر