وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

رکورد شکنی کاربران تلگرام پرمیوم!

04 دی 1402
رکورد شکنی کاربران تلگرام پرمیوم!

تلگرام، پیام‌رسان محبوب، روز دوشنبه اعلام کرد که تعداد مشترکان پرمیوم خود را از مرز 100 میلیون نفر عبور داده است. این نقطه عطف، گواهی بر رشد و محبوبیت مداوم تلگرام، و همچنین تمرکز آن بر ارائه ویژگی‌ها و مزایای ویژه به کاربران است. شرکت هیچ داده‌ی خاصي در مورد تعداد مشترکان جدیدی که از زمان راه‌اندازی تلگرام پرمیوم به دست آورده است، منتشر نکرده است. با این حال، گفته است که تعداد مشترکان پرمیوم به سرعت در حال افزایش است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تلگرام پرمیوم همراه بلاگ شماره مجازی باشید.


دلایل رشد تلگرام کدام‌اند؟

رشد تلگرام توسط عوامل متعددی، از جمله تمرکز آن بر حریم خصوصی و امنیت، کتابخانه بزرگ برچسب‌ها و گیف‌ها، و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از زبان‌ها، هدایت می‌شود. این شرکت همچنین در سال‌های اخیر در حال گسترش ویژگی‌ها و خدمات خود بوده است و ویژگی‌های جدیدی مانند تماس‌های صوتی، تماس‌های تصویری و چت‌های گروهی را اضافه کرده است. موفقیت تلگرام چالشی برای سایر پیام‌رسان‌ها، مانند واتساپ و سیگنال است. این برنامه‌ها نیز ویژگی‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند، اما تلگرام با تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت توانسته است تعداد زیادی کاربر را جذب کند.


آیا رشد تلگرام ادامه دار خواهد بود؟

انتظار می‌رود این شرکت در سال‌های آینده به رشد خود ادامه دهد، زیرا همچنان به افزودن ویژگی‌ها و خدمات جدید ادامه و دامنه دسترسی خود را به بازارهای جدید، مانند آسیا و آمریکای لاتین، گسترش می‌دهد. در اینجا جزئیات اضافی در مورد تلگرام پرمیوم از اعلامیه شرکت آورده شده است:

  • هزینه تلگرام پرمیوم 4.99 دلار در ماه است.
  • مشترکان پرمیوم می‌توانند اشتراک خود را با کارت اعتباری، پی‌پال یا ارز دیجیتال پرداخت کنند.
  • مشترکان پرمیوم می‌توانند اشتراک خود را در هر زمان لغو کنند.

 

توجه به توصیه کاربران؛علت اصلی رشد تلگرام

تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب که با واتس‌اپ رقابت می‌کند، در سال 2022 یکی از پنج اپلیکیشن پردانلود جهان شد و حالا بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این رشد صرفاً از توصیه‌های شخصی کاربران ناشی شده است و تلگرام هرگز برای تبلیغ اپلیکیشن‌های خود پول پرداخت نکرده است. با اینکه تلگرام با سرعت رشد می‌کند، بسیاری از کاربران خواسته‌اند که از تیم تلگرام حمایت کنند. هنگام راه‌اندازی تلگرام پریمیوم، پاول دورف رئیس تلگرام در این خصوص گفت: امروز ما تلگرام پرمیوم را راه‌اندازی می‌کنیم، یک اشتراک که به شما امکان می‌دهد تا از توسعه مداوم تلگرام حمایت کنید و به ویژگی‌های اضافی انحصاری دسترسی پیدا کنید. این امر به ما امکان می‌دهد که تمام ویژگی‌های سنگین منابع که کاربران در طول سال‌ها درخواست کرده‌اند را ارائه دهیم، در حالی که دسترسی رایگان به قدرتمندترین پیام‌رسان روی زمین را حفظ می‌کنیم.
در ادامه صحبت‌هایش دورف افزود: با اشتراک در تلگرام پرمیوم، کاربران ویژگی‌های اضافی انحصاری را باز می‌کنند، در حالی که به حمایت از توسعه اپلیکیشن کمک می‌کنند. این یک بخش از تامین مالی پایدار تلگرام است، که توسط کاربران ما، نه تبلیغ‌کنندگان یا سهامداران رانده می‌شود. به این ترتیب، تلگرام می‌تواند مستقل بماند و کاربران خود را در اولویت قرار دهد،

مطلب پیشنهادی: هدیه 200 هزار دلاری پاول دورف به کاربران تلگرام!


ویژگی‌های منحصربه‌فرد نسخه پریمیوم تلگرام

تلگرام پرمیوم | ویژگی های منحصر به فرد تلگرام پرمیوم | خرید شماره مجازی | خرید شماره مجازی ارزان

با تلگرام پرمیوم، مشترکان می‌توانند فایل‌هایی تا 4 گیگابایت را آپلود کنند، گروه‌هایی تا 1000 عضو ایجاد کنند و شش شماره تلفن مختلف را به حساب خود متصل کنند. این ویژگی‌های اضافی خوب هستند، اما واضح است که سطح رایگان برای تقریباً همه کافی است. یک اشتراک پریمیوم چندین محدودیت دیگر را که فقط برای کسانی که عملاً در تلگرام زندگی می‌کنند مفید خواهد بود، دو برابر می‌کند. برای مثال، سطح پرمیوم تعداد پوشه‌های چت را به 20 افزایش می‌دهد (از 10)، به شما اجازه می‌دهد تا 200 چت را در هر پوشه ذخیره کنید (به جای 100)، تا 400 گیف را به حساب خود اضافه کنید (در مقابل 200) و 20 لینک عمومی را رزرو کنید (به جای 10).


بهترین ویژگی تلگرام پریمیوم کدام است؟

یک ویژگی واقعاً عالی برای طرفداران پرمیوم تلگرام حذف محدودیت سرعت دانلود در اپلیکیشن است. شما به طور نظری می‌توانید از این فرصت بهره ببرید تا از استفاده از وی‌ترانسفر یا سرویس ذخیره‌سازی ابری دیگری به جای تلگرام خودداری کنید. بزرگترین جذابیت برای بسیاری از کاربران امکان مدیریت بهتر چت‌ها خواهد بود. ویژگی‌های مدیریت چت تلگرام پرمیوم به شما اجازه می‌دهد تا چت‌ها را از افرادی که در لیست تماس‌های شما نیستند مخفی کنید و چت‌ها را از افرادی که به شما اسپم می‌فرستند به طور خودکار بایگانی کنید. (البته، سطح رایگان تلگرام هم اجازه می‌دهد که چت‌ها را به طور خودکار حذف کنید.) تلگرام پرمیوم همچنین به شما امکان می‌دهد که پیام‌های صوتی ورودی را به سرعت تبدیل به متن کنید، اما فقط برخی از زبان‌ها پشتیبانی می‌شوند.

هزینه تلگرام پرمیوم چقدر است و آیا باید آن را بگیرید؟

مطلب پیشنهادی: آموزش فعال سازی استوری تلگرام برای کانال ها

 

رکورد عجیب تلگرام در ماه اول نسخه پولی خود

با راه‌اندازی تلگرام پرمیوم، تلگرام یک رکورد شکنی بی سابقه را در تاریخ اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به ثبت رساند. بر اساس آمار منتشر شده توسط تلگرام، بیش از 4 میلیون کاربر در ماه اول از راه‌اندازی تلگرام پرمیوم، به این سرویس مشترک شدند. این عدد نشان می‌دهد که تلگرام پرمیوم یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اشتراک‌های پرداختی در جهان است. تلگرام اعلام کرد که این رکورد شکنی نشانه‌ای از اعتماد و حمایت کاربران برای توسعه اپلیکیشن است و از همه کاربرانی که به تلگرام پرمیوم پیوسته‌اند تشکر کرد. تلگرام همچنین وعده داد که در آینده ویژگی‌های جدید و جذاب‌تری را برای کاربران پرمیوم ارائه خواهد داد. به نظر می‌رسد که تلگرام پرمیوم پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد. این برنامه ویژگی‌های جذابی را ارائه می‌دهد که برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ی بهتر از تلگرام هستند، جذاب است. همچنین، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آن نیز می‌تواند به جذب کاربران بیشتر کمک کند.
شماره مجازی آمریکا یکی از پرکاربردترین شماره‌های مجازی در جهان است. این شماره‌ها برای ثبت نام در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی، دریافت کدهای تایید، برقراری تماس و ارسال پیام و سایر موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اگر به دنبال خرید شماره مجازی ارزان آمریکا هستید، می‌توانید به سایت شماره مجازی مراجعه کنید. شماره مجازی یکی از معتبرترین وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمات شماره مجازی در ایران است که انواع شماره‌های مجازی از جمله شماره مجازی آمریکا را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر