وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

آموزش ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی

10 فروردین 1403
آموزش ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی

پی پال (PayPal) با بیش از 192 میلیون کاربر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های پرداخت آنلاین در سراسر جهان است که به عنوان درگاه پرداختی بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی معروف، سایت‌ها و پلتفرم‌های آموزشی، آزمون‌های بین المللی، خرید و فروش اینترنتی، نقد کردن درآمد ارزی و غیره شناخته می‌شود.

استفاده از خدمات پی پال برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های موجود ممکن نیست. به همین دلیل در قدم اول استفاده از آی پی ثابت یا به عبارتی دیگر VPS و در کنار آن خرید و فعال سازی شماره مجازی جهت ثبت نام در پی پال ضروری است.

ما در وب سایت شماره مجازی امکان خرید و فعال سازی شماره مجازی را برای کاربران خود فراهم کرده‌ایم تا به این طریق یکی از مشکلات افتتاح حساب پی پال برای ایرانیان حل شود. در ادامه این مطلب از وب سایت شماره مجازی، ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی را به شما همراهان همیشگی آموزش می‌دهیم.


مراحل ساخت حساب پی پال

پی پال PayPal که یکی از سیستم‌های پرداخت آنلاین جهانی است، امکان خرید کالا و خدمات را از وب سایت‌های بین المللی برای تمامی کاربران فراهم می‌کند. در این سیستم پرداختی در هر تراکنشی نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نیست.

هر چند که آموزش ساخت حساب پی پال مراحل ساده ای دارد؛ اما به دلیل تحریم‌های اعمال شده در برخی مراحل کاربران ایرانی به مشکل برمی‌خورند. به همین علت در ادامه این نوشته علاوه بر آموزش مراحل، نکات لازم را در افتتاح حساب پی پال شرح می‌دهیم، پس قبل از ادامه این مطلب اقدام به خرید شماره مجازی پی پال کنید:

مرحله اول: ورود به صفحه اصلی پی پال

ورود به صفحه اصلی پی پال (PayPal) از طریق وبسایت و یا دانلود و اجرای برنامه پی پال بر روی گوشی‌های اندرویدی و ios امکان پذیر است. مراحل ساخت حساب پی پال در گوشی‌های موبایل و وبسایت شباهت زیادی به یکدیگر دارد.

ما در این نوشته آموزش ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی را از طریق مراجعه به وبسایت ادامه می‌دهیم. برای منظور در قدم اول به وبسایت پی پال به نشانی https://www.paypal.com وارد می‌شویم و سپس بر روی Sign up کلیک می‌کنیم.

مرحله دوم: انتخاب نوع حساب

قبل از شروع طی کردن مراحل ثبت نام در پی پال باید به این نکته توجه کنید که هر چند ساخت اکانت پی پال رایگان است؛ اما به دلیل تحریم‌های موجود برای کاربران ایرانی، ساخت حساب در PayPal به سادگی انجام نمی‌گیرد؛ چراکه اگر سیستم پی پال IP ایران را تشخیص دهد، حسابتان را مسدود می‌کند.

پس باید قبل از هر چیزی با وی پی ان ثابت مراحل افتتاح حساب پی پال را طی کنید. علاوه بر این در هنگام ثبت نام نیز وارد کردن شماره موبایل ایران امکان پذیر نیست و پیامکی جهت تایید و ادامه مراحل به شماره شما ارسال نمی‌شود.

پس از رعایت این دو نکته در قدم دوم باید نوع حساب پی پال خود را در مرحله دوم مشخص کنید. نوع حساب می‌تواند Personal یا Business اکانت باشد. در حساب پرسونال می‌توانید خریدهای خود را بدون دسترسی فروشنده‌ها به اطلاعات حسابتان انجام دهید؛ اما در نوع دیگر اکانت یعنی اکانت بیزینسی می‌توانید برای خریدهای خود فاکتور دریافت کنید.

این گزینه بیشتر برای شرکت‌ها و سازمان‌ها کاربرد دارد؛ اما از آن جایی که برای وریفای نیاز به اطلاعات ثبتی مانند شماره مالیاتی دارد، در حالت عادی برای ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی، انتخاب اکانت بیزینسی برای تمامی افراد توصیه نمی‌شود.

مرحله سوم: وارد کردن اطلاعات فردی

در مرحله سوم باید اطلاعات فردی خود را شامل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و یک رمز عبور قوی را وارد کنید تا امکان حدس زدن آن وجود نداشته باشد. در این مرحله دقت کنید که باید حساب ایمیل خود را چک کرده و ایمیل دریافتی از پی پال را تایید کنید تا مراحل بعدی طی شود.

پس از این مرحله بر روی Continue کلیک کنید تا ادامه فرم ثبت اطلاعات شامل مشخصات کامل و جزئیات آدرس، شماره تلفن، شهر، تاریخ تولد و غیره به شما نمایش داده شود. در این مرحله با چالش وارد کردن شماره موبایل با کد +98 برخورد می‌کنید.

لذا لازم است برای طی کردن مراحل ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی، از شماره (مجازی) معتبر برای ادامه مراحل در این بخش استفاده کنید. پس از پر کردن فرم بر روی Agree and create account کلیک کنید.

در این بخش ذکر این نکته ضروری است که ارائه مشخصات دقیق که هویت ایرانی شما را آشکار نکند، در پر کردن این مراحل برای تمامی افراد امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل باید برای ساخت حساب پی پال با شماره مجازی مختص خودتان از سایت‌های معتبر کمک بگیرید.

مرحله چهارم: ورود به حساب پی پال و تکمیل اطلاعات

با اتمام ایجاد اکانت پی پال اکنون می‌توانید به آن وارد شوید؛ اما بعد از ایجاد اکانت باید حتما آن را وریفای کنید؛ چراکه برای بهره مندی از قابلیت‌های این پلتفرم پرداختی باید مراحل وریفای حساب خود را طی کنید. برای این منظور ابتدا بر روی آیکون اطلاعیه‌ها "Resolve Account issue" کلیک کنید.

پس از آن باید مشخصات کارت مقصد خود را به همراه مشخصات فردی وارد نمایید. سپس با زدن بر روی دکمه Next در قدم بعدی باید نمونه‌ای از قبض سرویس‌های خدماتی خود را به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی در این بخش وارد کنید و اطلاعات آدرس موجود در قبض را ذکر کنید. با گذر از این مرحله نیاز به آپلود کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی و یا پاسپورت به عنوان مدرک هویتی در سایت خواهید داشت. بعد از آن با کلیک بر روی نکست مرحله وریفای اولیه تمام می‌شود.

مرحله پنجم: لینک کردن کارت اعتباری

آموزش لینک کردن کارت اعتباری به حساب پی پال | خرید شماره مجازی

برای اینکه بتوانید از طریق حساب پی پال خود مبلغی را دریافت و یا به حساب بانکی خود در ایران منتقل کنید، باید حساب بانکی شما به حساب کاربری پی پال لینک شده باشد. با استفاده از حساب پی پال می‌توانید مدیریت کارت‌های مختلف بانکی خود را انجام دهید و نقل و انتقالات نقدی خود را برای هر یک از کارت‌های خود پیگیری کنید.

علاوه بر این با قابلیت مدیریت کارت‌های پی پال در هر بار خرید از وبسایت‌های اینترنتی بین‌المللی بدون نیاز به وارد کردن چند باره اطلاعات کارت می‌توانید مراحل آن را طی کنید. حال در این مرحله با وارد کردن اطلاعات کردیت کارت و کلیک بر روی next بر روی Link a card کلیک کنید.

نکته دیگری که باید در این بخش ذکر کنیم این است که اگر از طریق حساب بانکی لینک شده به حساب پی پال انتقال وجه به دیگران را انجام دهید، هزینه این انتقال کمتر از استفاده از کارت اعتباری و بانکی خواهد بود. علاوه بر این اگر نام بانک مورد نظر شما در فهرست حساب پی پال باشد می‌توانید اطلاعات ورود آنلاین به حساب خود را وارد کرده تا به طور خودکار لینک‌دهی انجام شود. در غیر این صورت باید شماره حساب و شماره مسیریابی را که در انتهای چک درج شده‌اند را وارد کنید. این لینک شدن حساب‌ها و تاییدیه آن‌ها نیاز به زمان دو روز خواهد داشت.

پس از انجام این مراحل و پر کردن مشخصات مربوط به کردیت کارت و لینک کردن حساب بانکی به حساب پی پال گزینه Save را بزنید تا اطلاعات شما ذخیره شود. بعد از آن سیستم پی پال جهت وریفای کردن کارت بانکی لینک شده مبلغ مربوط به تراکنش را از طریق کارت شما انجام می‌دهد.

سپس از شما درخواست می‌کند تا مبلغ تراکنش را اطلاع دهید. برای ادامه ابتدا روی Confirm your card کلیک کرده و سپس Get a code را بزنید. حال کد دریافتی بخش Description را در کادر وارد و Confirm را بزنید.

تمامی این مراحل را با مطالب آموزش ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی را طی کرده باشید در نهایت با پیام “Your MasterCard Prepaid *** has been confirmed” روبه‌رو می‌شوید که به معنی موفقیت‌آمیز بودن مراحل است.


تهیه و خرید شماره مجازی برای افتتاح حساب پی پال

همان طور که گفتیم به منظور استفاده از تمامی خدمات پلتفرم پرداختی پی پال باید از شماره مجازی برای ادامه مراحل ساخت حساب با استفاده از شماره مجازی استفاده کنید. لزوم خرید و تهیه شماره مجازی رایگان برای افتتاح حساب کاربری پی پال کاملا بدیهی و روشن است.

به همین دلیل تمامی افرادی که قصد ساخت اکانت پی پال را برای خود دارند، قبل از هرکاری در کنار خرید اکانت VPS اقدام به خرید شماره مجازی معتبر و با امنیت بالا از سایت‌ها و پلتفرم‌های داخلی ارائه دهنده شماره مجازی می‌کنند.

ما در وبسایت خرید شماره مجازی با تمرکز بر این خدمات شماره‌های مجازی سرویس‌ها و کشورهای مختلف را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌ایم‌. یکی از این سرویس‌ها مربوط به خرید شماره مجازی پی پال است که امکان خرید آن با بیش از 50 کشور متفاوت انجام می‌گیرد.

با فعال سازی شماره‌های مجازی دیگر مشکلی از بابت تحریم شماره موبایل ایرانی جهت ثبت نام در سرویس‌ها و پلتفرم‌های مختلف نخواهید داشت و به این طریق به راحتی می‌توانید به خدمات و فعالیت‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

پس از فعال سازی شماره مجازی مربوط به کشورهایی که از سوی پی پال تحریم نشده‌اند، با طی کردن مراحل ذکر شده در این مطلب که شامل تکمیل اطلاعات فردی، اطلاعات بانکی، لینک کردن حساب بانکی به حساب پی پال و وریفای اکانت پی پال بود، به راحتی می‌توانید نقل و انتقالات ارزی خود را انجام دهید؛ البته پس از اتمام ساخت حساب پی پال با استفاده از شماره مجازی به این دقت کنید که انتقال مبلغ به کارت بانکی در هر ماه محدودیت خاص خود را دارد و در روزهای اول پس از افتتاح حساب نباید مبالغ بالایی را جابه‌جا کنید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر