وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

شتراک گذاری Status در اینستاگرام فعال خواهد شد!

12 دی 1402
شتراک گذاری Status در اینستاگرام فعال خواهد شد!

گزارش‌ها حاکی از آن است که اینستاگرام در حال آماده‌سازی برای فعال کردن ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد وضعیت خود را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی که در حال حاضر در نسخه بتا محدود آزمایش می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد متن، عکس و فیلم‌هایی را به اشتراک بگذارند که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند. این قابلیت به نام Status یا یادداشت شناخته می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از متن و شکلک‌ها، احساسات، فعالیت‌ها و علاقه‌مندی‌های خود را نشان دهند. بر اساس گزارش TechCrunch، ویژگی وضعیت شبیه به ویژگی موجود در Snapchat خواهد بود. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی دکمه «وضعیت» در گوشه سمت چپ بالای برنامه، وضعیت‌های خود را ایجاد کنند. سپس می‌توانند متن وارد کنند، عکس یا فیلم اضافه کنند و انتخاب کنند که وضعیت را با چه کسانی به اشتراک بگذارند. در ادامه وبلاگ شماره مجازی اطلاعات بیشتری از این قابلیت در اختیار شما قرار خواهد داد. 


وضعیت Status کجا قرار می گیرد؟

وضعیت‌ها در بالای برنامه، زیر بخش Stories قابل مشاهده خواهند بود. همچنین در برگه «فعالیت» ظاهر خواهند شد، جایی که کاربران می‌توانند یک فید زمانی از تمام فعالیت‌های حساب خود را مشاهده کنند. اینستاگرام هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار ویژگی وضعیت اعلام نکرده است؛ با این حال، این شرکت گزارش داده که قصد دارد آن را در هفته‌های آینده برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان فعال کند.


دلیل اینستاگرام برای افزودن قابلیت Status چیست؟

اینستاگرام ویژگی Status را در تلاش برای رقابت با سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Snapchat و TikTok اضافه می‌کند. این پلتفرم‌ها با تمرکز بر محتوای موقت، در جذب کاربران جوان موفق بوده‌اند. Status می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا این کاربران را جذب کند؛ زیرا به آنها یک روش جدید برای به اشتراک گذاشتن افکار و تجربیات خود به روشی غیررسمی‌تر و خودجوش‌تر می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: اشتراک گذاری نوت ویدیویی در اینستاگرام


Status چگونه بر اینستاگرام تأثیر می‌گذارد؟

قابلیت جدید ایسنتاگرام | اشتراک گذاری استاتوس در اینستاگرام و تاثیر آن | خرید شماره مجازی آمریکا | خرید شماره مجازی

افزودن Status می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر اینستاگرام داشته و می‌تواند منجر به افزایش تعامل کاربران و زمان صرف شده در پلتفرم شود. همچنین ممکن است منجر به تغییراتی در نحوه تعامل کاربران با یکدیگر شود؛ به عنوان مثال، Status می‌تواند به کاربران کمک کند تا خارج از Stories با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌تواند منجر به مکالمات بیشتر خودجوش و ارگانیک شود. باید دید کاربران اینستاگرام چگونه به ویژگی Status واکنش نشان خواهند داد؛ با این حال، واضح است که این شرکت جدی است که با سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی رقابت کند. مدیرعامل یک شرکت تحلیلی رسانه‌های اجتماعی راجع به ویژگی جدید اینستاگرام گفت: افزودن ویژگی Status می‌تواند منجر به تغییراتی در نحوه تعامل کاربران با یکدیگر نیز شود. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا خارج از Stories با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مکالمات بیشتری داشته باشند.


 جذب کاربران جوان‌تر؛ سیاست دیرینه اینستاگرام

همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از اهداف اصلی اینستاگرام در افزودن ویژگی Status، جذب کاربران جوان‌تر است. این کاربران به دلیل تمرکز بر محتوای موقت، از پلتفرم‌هایی مانند Snapchat و TikTok استقبال کرده‌اند. Status می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا این کاربران را جذب کند؛ زیرا به آنها یک روش جدید برای به اشتراک گذاشتن افکار و تجربیات خود به روشی غیررسمی‌تر و خودجوش‌تر می‌دهد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل Meta درباره این ویژگی گفت: افزودن ویژگی Status می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا کاربران جوان‌تر را جذب کند. این کاربران به دلیل تمرکز بر محتوای موقت، از پلتفرم‌هایی مانند Snapchat و TikTok استقبال کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی: آموزش تغییر وضعیت شخصی اینستاگرام به بیزینس


Status؛ راهی برای تغییر و افزایش تعامل کاربران

ویژگی Status می‌تواند منجر به افزایش تعامل کاربران اینستاگرام نیز شود. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مکالمات بیشتری داشته باشند؛ به عنوان مثال، Status می‌تواند به کاربران کمک کند تا از طریق به اشتراک گذاشتن وضعیت‌های خود، به یکدیگر پاسخ دهند یا نظر بدهند. این امر می‌تواند منجر به افزایش مشارکت کاربران در پلتفرم شود.
افزودن این ویژگی منجر به تغییراتی در نحوه تعامل کاربران با یکدیگر نیز خواهد شد. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا خارج از Stories با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مکالمات بیشتری داشته باشند؛ به عنوان مثال، Status می‌تواند به کاربران کمک کند تا در مورد موضوعات روزمره یا اتفاقات جاری با یکدیگر صحبت کنند. آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام افزود: این امر می‌تواند منجر به ایجاد روابط نزدیک‌تر بین کاربران شود. ویژگی Status می‌تواند منجر به افزایش تعامل کاربران اینستاگرام نیز شود. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مکالمات بیشتری داشته باشند.
ممکن است به دلایل مختلفی به شماره مجازی نیاز داشته باشید. برای مثال، اگر می‌خواهید از یک سرویس آنلاین استفاده کنید که فقط در یک کشور خاص در دسترس است، می‌توانید از یک شماره مجازی استفاده کنید. وب‌سایت شماره مجازی ارائه‌دهنده انواع شماره مجازی ارزان از آمریکا و سراسر جهان است که شماره‌های مجازی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر