وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

تماس و پیامک رایگان دائمی با خرید شماره مجازی

31 فروردین 1403
تماس و پیامک رایگان دائمی با خرید شماره مجازی

قرن بیست و یکم، به درستی قرن ارتباطات نام گرفته است. این روزها تقریبا تمام امور روزمره ما به طور مستقیم و غیرمستقیم از امکانات زیرساخت ارتباطات استفاده می‌کند. با این که در دو دهه اخیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده و به سرعت مشتریان خود را پیدا کرده است.

با این حال تماس تلفنی و پیام کوتاه به عنوان اولین تکنولوژی ارتباطی بسیار موثر و پرسرعت (نسبت به تکنولوژی‌های قبلی مثل تلگراف، نامه، پیجر و...) هنوز طرفداران خود را دارد. در سال‌های اخیر شماره مجازی پلی بین تماس تلفنی با شماره ثابت و دنیای اینترنت شده است. در این مقاله از سایت خرید شماره مجازی به بررسی تماس و پیامک رایگان دائمی با خرید شماره مجازی خواهیم پرداخت.


شماره مجازی چیست؟

حضور افراد در شبکه‌های مجازی به طور معمول نیازمند گذراندن یک مرحله ثبت نام و هویت‌سنجی است. در اینجا فرد با استفاده از یک شماره تلفن خود را به پلتفرم معرفی می‌کند و تا زمانی که از شبکه اجتماعی استفاده می‌کند، راه ارتباطی گردانندگان پلتفرم با شخص صاحب حساب، شماره تلفن مورد ثبت نام می‌باشد.

بسیاری از افراد هنگام ثبت نام و فعالیت در فضای مجازی، علاقه‌ای به دادن شماره تلفن شخصی خود ندارند و به دنبال روش‌هایی هستند تا بدون تسلیم کردن اطلاعات شخصی‌شان از بستر مجازی شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

روشی که برای این کار بسیار موثر است و برای بالا بردن امنیت شما هنگام حضور در فضای مجازی توصیه می‌شود، خرید شماره مجازی است. شماره مجازی دقیقا مانند یک خط تلفن حقیقی عمل می‌کند که با کمک آن می‌توانید تماس تلفنی بگیرید، پیامک ارسال کنید و یا از آن برای ثبت نام در برنامه‌هایی همچون خرید شماره مجازی تلگرام، خرید شماره مجازی توییتر، خرید شماره مجازی واتساپ، اسکایپ و... استفاده کنید.

تفاوت اصلی شماره مجازی و شماره حقیقی در این است که شماره مجازی سیم کارت فیزیکی ندارد و شما فقط از طریق نرم‌افزار‌های خاصی به آن دسترسی دارید. البته این موضوع به هیچ عنوان از قابلیت‌های شماره مجازی کم نمی‌کند.

از ویژگی‌های بسیار جالب شماره مجازی این است که پیش‌شماره را خودتان انتخاب می‌کنید. با این کار شما آزادید تا شماره تلفن‌تان متعلق به هر کشوری که می‌خواهید باشد.

طبق سیاست‌های شفافیت دوطرفه برای کاربران شبکه‌های مجازی، شماره تلفن ثبت شده اشخاص در این شبکه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود؛ همانطور که شما نیز می‌توانید شماره تلفن سایر کاربران را ببینید.

هر کسی که شماره تلفن شخصی شما را در مخاطبین خود ذخیره کرده باشد می‌تواند از حضورتان در این شبکه‌های مجازی مطلع شود. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید از شماره مجازی داشته بهره ببرید.


سرویس تماس تلفنی رایگان با شماره مجازی

سرویس تماس تلفنی رایگان با استفاده از شماره مجازی | کیف پول من

سرویس DID (Direct Inward Dialing)، نوعی شبکه تلفن مجازی بر بستر اینترنت است که از آنجایی که استفاده از شماره تلفن ثابت محدود به مکانی خاص مانند خانه یا اداره است و استفاده از تلفن همراه در خارج از کشور هزینه بسیار بالای رومینگ را با خود دارد، شماره مجازی در هر جایی که اتصال اینترنت داشته باشید در اختیارتان است.

یک ایراد بزرگی که شبکه‌های مجازی برای برقراری تماس دارند این است که طرف مقابل شما نیز باید در آن شبکه مجازی حساب داشته باشد. یعنی تماس فقط و فقط از درون خود اپلیکیشن ممکن است.

کسانی که از واتساپ یا تلگرام استفاده می‌کنند امکان برقراری تماس با سایر کاربران این برنامه‌ها را دارند ولی نمی‌توانند مستقیم به هر شماره‌ای زنگ بزنند یا تماس بگیرند. با داشتن شماره مجازی این امکان برای شما فراهم می‌شود.

شماره تلفن‌هایی که توسط فناوری DID ساخته می‌شوند در ظاهر هیچ تفاوتی با شماره تلفن‌های ثابت ندارند. افراد می‌توانند مثل هر خط تلفن دیگری مستقیما به آن‌ها پیام داده یا با آن‌ها تماس بگیرند. منتها شما به عنوان صاحب خط تصمیم می‌گیرید با تماس یا پیام ورودی چه کنید.

به دلیل غیرقابل‌ردیابی بودن شماره مجازی، خرید و فروش آن در ایران مجاز نیست. پلیس فتا به منظور کاهش جرایم رایانه‌ای مانند کلاهبرداری، انتشار محتوای سیاسی و تشویش اذهان عمومی، دسترسی افراد به شماره مجازی را غیرقانونی اعلام کرده است.

اما نگران ناشید، تنها در صورتی که شماره مجازی را برای کارهای مجرمانه استفاده کنید پیگرد قانونی خواهد داشت و در حالت عادی استفاده از شماره مجازی هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.


سرویس پیامک رایگان با شماره مجازی

تقریبا تمام کسب‌وکارهایی که بر پایه خدمات‌رسانی به مشتریان فراوانی هستند، به نوعی راه ارتباطی با مخاطبین خود نیاز دارند. پیام کوتاه یا پیامک از جمله راه‌های بسیار محبوب شرکت‌ها برای اطلاع‌رسانی به مشتریان، دریافت بازخورد و شکایات و همچنین تبلیغات گسترده است.

به دلایل واضحی استفاده از شماره شخصی برای چنین کاری ممکن نیست. حجم بالای ورودی و خروجی پیامک‌ها مدیریت سیستماتیک و منظمی نیاز دارد. خرید سرویس‌های مخابراتی برای اینکار گاها بسیار پرهزینه هستند؛ مخصوصا زمانی که بخواهید تعداد بسیار بالایی پیامک ارسال یا دریافت کنید.

هزینه استفاده از شماره مجازی صرفا چیزی است که برای در اختیار داشتن شماره پرداخت می‌کنید و میزان استفاده از این بستر به روی هزینه آن تاثیر زیادی نداد، چون شماره مجازی اساسا بر پایه اینترنت است.


مزایای استفاده از شماره مجازی

مزایا و معایب استفاده از شماره مجازی چیست؟ | کیف پول من

در ادامه این بخش از مقاله، به بررسی مزایای بهره بردن از قابلیت‌های شماره مجازی خواهیم پرداخت:

هزینه پایین‌تر

هزینه خرید خط تلفن و شماره همراه شاید مبلغ بسیار زیادی نباشند ولی هزینه دوره‌ای خدمات آن‌ها بسته به میزان استفاده شما متغیر است. یک مزیت بسیار مهم شبکه‌های مجازی نسبت به تماس یا پیامک مستقیم این است که شما می‌توانید با هزینه بسیار پایینی (متناسب با حجم اینترنتی که مصرف می‌کنید) ساعت‌ها تماس صوتی داشته باشید یا به میزان نامحدودی پیام ارسال کنید. چنین کاری با خط تلفن ثابت، هزینه سرسام‌آوری دارد. راه میانبر برای تماس و پیامک رایگان بدون به کارگیری اپلیکیشن‌هایی همچون تلگرام یا واتساپ، خرید شماره مجازی است.

اتوماسیون کارها

خرید شماره مجازی به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید سیستمی را پیاده کنید که ارسال و دریافت پیامک را اتومایزه کرده و برای تبلیغات گسترده، دریافت بازخورد از مشتریان و یا پشتیبانی تلفنی از این سیستم استفاده کنید. در حالت عادی چنین کاری با خدمات اپراتورها نیز ممکن است ولی برای به حداقل رساندن هزینه‌های کسب و کارتان، استفاده از شماره مجازی را توصیه می‌کنیم.

بالا بردن اعتبار کسب و کار

از آنجایی که کسب و کارهای بین‌المللی اعتبار بیشتری میان مشتریان دارند، صاحبان کسب و کارهای کوچک می‌توانند با خرید یک خط تلفن مجازی از این موضوع نهایت استفاده را ببرند. اگر شرکت شما با مشتریان برون‌مرزی در ارتباط است، داشتن یک خط تلفن با پیش‌شماره آن کشور وجهه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. انگار شما در هر کشوری که مشتری دارید، حضور مستقیم خواهید داشت.

نحوه خرید و راه‌اندازی شماره مجازی

هزینه تماس گرفتن یا فرستادن پیامک از طریق شماره مجازی کمتر از مبلغی است که اپراتورها از شما می‌گیرند. توجه کنید که برای استفاده از شماره مجازی، معمولا باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. برای داشتن شماره مجازی می‌توانید از وبسایت‌ها یا اپلیکشن‌هایی که به رایگان این شماره‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که این شماره‌ها به زودی از دسترس شما خارج می‌شوند و در اختیار سایر افراد قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید تا به طور دائم از مزایای شماره مجازی بهره ببرید، با خریدن یک شماره، از امنیت حساب‌ها و ارتباطات خود اطمینان حاصل کنید. حتی می‌توانید شماره اصلی خود را به شماره مجازی دایورت کنید تا همواره و در هر جایی در دسترس باشید. سایت خرید شماره مجازی با آسان کردن این پروسه برای مشتریان خود، با قیمت بسیار مناسب و معقول خدمات مورد نیازتان را برایتان فراهم خواهد کرد.

10 آذر 1402
لطفا قیمت تمام شده ازصفرتاصد برای پیامک شماره مجازی چند میفته ونحوه انتقال چطوریه̆̈̑̈ممنونم
10 آذر 1402
لطفا قیمت تمام شده ازصفرتاصد برای پیامک شماره مجازی چند میفته ونحوه انتقال چطوریه̆̈̑̈ممنونم
10 آذر 1402
لطفا قیمت تمام شده ازصفرتاصد برای پیامک شماره مجازی چند میفته ونحوه انتقال چطوریه̆̈̑̈ممنونم
10 آذر 1402
لطفا قیمت تمام شده ازصفرتاصد برای پیامک شماره مجازی چند میفته ونحوه انتقال چطوریه̆̈̑̈ممنونم
10 آذر 1402
لطفا قیمت تمام شده ازصفرتاصد برای پیامک شماره مجازی چند میفته ونحوه انتقال چطوریه̆̈̑̈ممنونم
06 دی 1402
سلام تبریک شما در قرعه کشی لوازم فانتزی پاندا برنده شدید سپاس از همراهی شما
14 دی 1402
سلام

سرویس های محبوب

موارد بیشتر